Wings – Terunggul (2004)

Wings TerunggulMula-mula ingat nak buat Wordless Wednesday, tapi takut orang tak paham pulak. Ok, aku cerita sikit la pasal album ni. Tak banyak, sebab album ni kompilasi.

Pada asalnya, aku beli CD saja (gambar atas). Tracklist seperti berikut:

CD 1:
Alam Barzakh
Lipas Kudung
R’n’R Lu Punya Suka
Bazooka Penaka
Satelit Puaka
Enigma
Jerangkung Dalam Almari
Kau Bukan “Brader”
Bujang Senang
Inspirasi Taming Sari
Trilogi (Potret Monalisa, Insaf, Midnight Blues)

CD 2:
Sejati
Diambang Wati
Bernafas Dalam Lumpur
Lena Diulit Intan
Biru Mata Hitamku
Aku Pun Tahu
Harapan
Taman Rashidah Utama
Misteri Mimpi Syakilla
Intanku Kesepian
Semalam Yang Hangat
Belenggu Irama
Cinta Seusia Kita (Previously Unreleased)

Lagu semua memang best kan? Yang tak bestnya, CD tu hilang dalam bas ekspress waktu travel dari Kuantan – Penang pada 2008. Sangap la aku!

Last sekali, Sharrul DNS up sale untuk Wings Terunggul tapi bentuk kaset. Aku malas cakap banyak, beli terus. Sharrul tanya, takkan aku tak ada CD lagi album ni? Ok, jawapannya aku dah bagi tadi. Hilang dalam bas.

Kaset pun kasetlah!