facebook comments:

12 Replies to “Persediaan Syawal”

  1. Cantik sampul!!…dapat kat mana tu?

  2. Kompom mengamuk anak2 buah lu kalau dapat isi sampul RM 1 atau RM 0.50..hahaha

  3. Saudagar Mimpi ... says: Reply

    Pergh! Jangan tersilap bawak pegi kedai utk beli barang sudah!

  4. lawa sampul tu. nak cari gak kalau ada kat sini.

  5. haha..cantek!..kat mana ada jual sampul macamtu..

  6. aku pun orang bagi sampul ni.
    ada sampul RM50, RM10 ngan RM5.00

  7. hahaa…mana nk bli sampul cmni?ptg ni jgk gua cr kt bndar,,hahahah…!!!

    klu ade yg gmbr rm 100 lg cun …yippa…pasti ank2 buah gua akan melompat keriangan apabila menerimanya.namun, selepas itu gua yakin gua akan di belasah ramai2 tidak lama selepas itu….hahahhaa…

  8. huaaaaaaaa!!
    nak cari la sampul mcm tu gak..
    kan mana ek mau cari..

  9. eddie dewanaga says: Reply

    first time gua nengok… nice!

  10. wah ..salah seluk..terbang rm50 muahaha

  11. cinta lea ixora says: Reply

    hehehe.. menarik…. nk jugak la… mane beli tu??huhu

  12. @cinta
    ni dapat last minute jer nih, orang bagi. Hot Demand kat penang sekarang. Taktau dia amik mana

    @matakucing
    tu yang takut tu

    @eddie
    rasa2, ni must have items for this Raya kot..

    @amalina/abang besi/berteromber
    sama mcm jawapan aku kat atas

Leave a Reply

CommentLuv badge