Hari Ini Dalam Sejarah

Lauk kami tak sampai lagi. Pekena ni jer dulu. Selamat berbuka puasa!!!

Updated 6 Sept 2009
0221 Hours

Abis pekena shisha dan selesai upacara memboyotkan diri sampai 9.30PM, kami semua nampak benda ni. Takkan nak naik? Tak mafia betul! Kami naik benda lain.

Tetiba jer gua rasa semua khazanah dalam perut gua ni nak terkeluar balik…

Related Posts / Artikel Berkaitan

facebook comments:

7 Replies to “Hari Ini Dalam Sejarah”

  1. rokok dulu ye brader….huhu….
    bahaya woo..=)

  2. Hm..nasib aku sempat jamah kurma dulu baru layan benda ni..ahaks!

  3. wau rebel betul…

  4. kluar apa?? asap..??

  5. Tomahawk!! aku naik menatang ni kat Sunway Lagoon last year. mula2 ingat dia pusing 180 darjah je, skali 360 daa. aku tobat tak nak naik lg menatang ni. huhuhu. tu feris wheel kalau ambik gambar lightrail cantik tu. huhuhu.

  6. aku ada sorang member yg kalau berbuka mesti berasap dulu…lepas sebatang baru cari makan..tegar gila..

  7. portdy ckp rebel..wargh kah kah!!!

Leave a Reply

CommentLuv badge