Grief

Gua keluar lepak kat burger semalam.
Sembang pasal lead guitarist kami. Seorang kutu rock dari Lanchang.
Dia tu tua dari kami tahap bapak budak dah.

Halim: Hang tau Mizie dah nak blah dari kilang aku?

Gua: Dia nak pi kilang mana pulak?

Halim: Dia nak balik kampung dia kat Pahang, nak menoreh.

Gua: ……….

facebook comments:

7 Replies to “Grief”

  1. Nazrishae Tuan says: Reply

    huh.. ada kekosongan jawatan nih…

  2. Getah skang dah naik harga balik ke?

    BTW, Gitarist tak susah nak carik. Cuma nak kasi ngam kepala je yang agak struggle sikit.

  3. lah,lanchang,..sebeloh kg koi nie je..bkn jauh ngat….hehehe….tk sampai 20 min pun….spaakah nam beliau?

  4. @sham
    kehilangan yang sukar dicari ganti

    @zan
    pasal ngam tu, aku setuju 200% dengan pendapat hang walupun liverpool kena titik 2-0 baru-baru ni.

    @abang besi
    gambar aku dah upload. Nama aku tanak kasi. Hahhahaahah

  5. kah kah kah!!!tkpe tknk kasik nama…kui8x…nt aku cr…hahahhaa….bkn ssh sgt…hahahaha….muka mcm ajai la…kah kah kah!!!f**k ajai!!!hahahhaa…..tp kawan ko ni ttp best….hehhee…

  6. cari jgn tak cari

  7. eddie dewanaga says: Reply

    best thing won't last forever… that is life!

Leave a Reply

CommentLuv badge