Berkorban dan Terkorban

Live Blogging

Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha kepada semua muslimin dan muslimat.

Seperti biasa, walaupun aku tak cekap potong daging, jemputan untuk majlis korban dan kenduri cukup banyak minggu ni. Yang mana aku sempat hadir dan tolong, insya-Allah.

Hari ni, aku tampak segak (perasan) dengan butang baju melayu mutiara sabah yang aku beli haritu. Tapi bila aku sampai saja kat surau, semua jemaah dah mula sembahyang sunat. Terkorbanlah niat aku hari ni…

Petang ni, solat jumaat tu wajib. Harap-harap tak terkorban lagi akibat sakit perut macam tadi.

Salam aidiladha.

Related Posts / Artikel Berkaitan

facebook comments:

2 Replies to “Berkorban dan Terkorban”

  1. Ijau D. Koceng says: Reply

    cepat hang dpt idea buat entry… pasal miss semayang raya pun dpt idea hehehe…

  2. hehehe.. nak snap gambar orang dah semayang, nampak macam…. aku ni teruk sangat la pulak nanti.. hahahah

Leave a Reply

CommentLuv badge