9 Ramadhan 1432H

Setiap satu ni RM1.00!!!!!

Hari ni, panas sangat-sangat. Dari tengah hari kepala otak ni dah set dah nak sambar air feveret aku masa bulan puasa – Air Jagung. Kehkehkehkeh…. Dalam banyak-banyak tempat, Bazaar Ramadhan Maklom sajalah setakat ni menjual air jagung yang masuk dengan anak tekak aku. Cukup pekat dan lemak berkrim. Sesetengah tempat jual lebih kurang aja air jagung. Mana feel!

Jadi, hari ni dah tercapai la hasrat untuk minum air jagung. Nak dijadikan cerita, buka puasa tadi semua orang tak lalu air jagung, jadi, satu jug air jagung tu aku yang punya. Nasi pun makan sikit sebab perut dah penuh dengan air jagung!

 

———————-

Diari Ramadhan 1432H / Ogos 2011

———————-

facebook comments:

2 Replies to “9 Ramadhan 1432H”

  1. teringat aku bazaar ramadhan kat tepi komtar/prangin mall suatu ketika dulu
    Ijau D. Koceng recently posted..Guitar Talk: Boss ME-70 Guitar Multiple Effects

  2. berlebih2 minum tu namanya bro
    Dr Ben recently posted..1 Ramadan 30 hari 2011 – Hari KELAPAN

Leave a Reply

CommentLuv badge