3 Tahun Sudah

Alhamdulillah akhirnya sudah 3 tahun aku tinggalkan Dunhill 14/20 yang disayangi dulu. Keh keh keh…. Kepada yang belum berjaya untuk berhenti daripada rasa ketagih, percayalah… Sekiranya aku boleh, kenapa kamu tak boleh? Jadi, aku tujukan lagu di bawah untuk kamu. Anggap ajalah rokok tu macam awek cun tu… Dia cun dan lawa, tapi dia seksa batin kamu… Mati pucuk nanti wei isap rokok! Keh keh keh. (dia mainkan kamu sesuka hatinya)

 

Ironinya, ke mana hilangnya RM20,000 tu? Aku rasa semuanya masuk ke perut… Menyesal pulak tak siapkan tabung khas untuk duit rokok. Downpayment kereta baru dah lepas ni kalau kumpul!

facebook comments:

2 Replies to “3 Tahun Sudah”

  1. “kali terakhir saya menghisap rokok ialah pada bulan ogos 2004…” mcm iklan niQuitine je 😀

  2. Alhamdulillah speed dah mula ada kesedaran. Tahniah! Barang yg lepas usah dikenang. mulakan hidup baru. Ayuh
    Juadah recently posted..Nasi Dal Kandar Bayan Lepas

Leave a Reply

CommentLuv badge