Iklan Free?

Boleh je Prof, kalau bukan komisen 5% untuk setiap intake, luluskan saya je.. Hehehe FYI, intake Jun 2010 PJJ USM akan dibuka mulai 10 Oktober 2009. Jadi, sesiapa yang terasa nak mencaca-merbakan kehidupan sendiri dengan buku dan modul rujukan setebal 2 kaki, bolehla mencuba. Maklumat lanjut di http://pppjj.usm.my

Giant Memang Penipu

Aku ingatkan bila aku dah terkena pasal kes TV dulu (jika tak ingat, boleh baca kat sini), kemungkinan itu cuma kebetulan kecil saja. Hari ni, cuti punya pasal, aku dan Nurul keluar la beli barang-barang rumah sikit. Aku jadi driver ja. Nak dijadikan cerita, makanan kucing ni, selalunya berharga RM13.99. Jadi, Nurul pun amik la […]

Satu Kepuasan Diri

For over 80 years, Caterpillar has been building the world’s infrastructure and, in partnership with independent dealers, is driving positive and sustainable change on every continent. Caterpillar is a technology leader and the world’s largest maker of construction and mining equipment, diesel and natural gas engines and industrial gas turbines. We are fortunate to have […]