Aku Terselamat, Tapi Parah..

Lupakan sekejap rock hari ni. Aku keluar dengan Nurul untuk beli banyak barang hari ni. Secara spesifiknya, dia nak beli hadiah untuk kakak sulung dia. Dan, seperti biasa leteran telah diterima gara-gara Zippo semalam. Fuh, hampir bernanah sekejap telinga aku mendengarnya. Tapi, sekali aku cakap.. Tengok baju tu dan tengok balik Zippo ni. Maka, keadaan […]

Nang Botinang….

Cari Pasal #1: Semalam, bersempena dengan Hari Gaji. maka, kami pun memutuskan untuk melakukan aktiviti Hari ‘Hora‘. Tempat yang dituju ialah Teluk Tempoyak. Berbekalkan RM20.00 seorang, 2 ekor ikan merah berjaya dibakar, seekor ikan bawal talang berjaya dimasak masak cabai, setengah kilo udang kertas berjaya dibakar dan 2 jag air asam boi berjaya ditelan beramai-ramai […]

Cerita Bergambar

Hari ni, aku pergi kerja dengan kereta. Bukan selalu beb aku pergi kerja dengan kereta. Tetambah pulak dengan kereta sport macam ni kan. Pergh, time bawak ni, aku memang eksen, hidung boleh tadah air ujan! Bila dah sampai opis, payah betul nak parking. Takkan aku nak parking bawah pokok mempelam? Rosak abis la cat aku […]