Mesej Dari Perokok Tegar

1. Bayi Pramatang & keguguran Janin – Aku belum kawin lagi dan aku adalah lelaki tulen, bukan “AQUA” merangkap “Anu Dalam Botol”.
2. Kanser Mulut – Aku gosok gigi hari-hari.
3. Kanser Paru-Paru – Aku rasa lapang je dada, xde masalah lagi.
4. Kanser Leher – 1st time dengar.
5. Gangren – Aku ingat gangren tu daripada kencing manis. Aku xde kencing manis.

Hrm.. Bila la aku nak berenti ni oi…

facebook comments:

One thought on “Mesej Dari Perokok Tegar

  1. aku igt kat malaysia ni kena naik kan harga rokok sekotak 50rgt, baru terasa berat customer nak beli..

    lapang dada ke lapang perut? hehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge