Hari Ni Hari Apa?

Aku pikir, hari ni hari apa?
Aku sekadar tulis.
Aku masih hidup walaupun duit aku tinggal RM15.40 dalam poket.
Aku rasa, stok Megi aku berlambak lagi kat rumah.

Ya, hari ni adalah hari ulangtahun ke-40 tarikh hari ni.
Aku harap keamanan ini akan kekal.

Amin.

facebook comments:

5 thoughts on “Hari Ni Hari Apa?

  1. hari ni hari apa? hari rabu
    hari ni hari apa? hari rabu..
    hari ni hari apa? hari rabu laa..
    hari ni har.. Hari RABU LA! hish

    hehe awat ulangtahun apa nye tu.

  2. ohoo..
    Hampir terlupa aku. Dah beralih tarikh baru nak perasan.
    Hari dimana bumi Malaya pernah bergelumang dengan darah antara kaum angkara percaturan politik yang tidak menjadi..hmm

  3. Setlist Johor Bahru 9 May (ikut susunan) :

    1. Paranoid
    2. Balada Pemuzik jalanan
    3. Laila Namamu Teratas
    4. Langit & Bumi
    5. Pelesit Kota
    6. Medley Lagu Gadis-Gadis
    7. Diari Habil & Qabil
    8. Gothik Malam Edan
    9. Guitar solo (Hillary)
    10. Fenomena
    11. Bencana
    12. Drum Solo (Yazit)
    13. Isi & Kulit
    14. Isabella
    15. Fantasia Bulan Madu
    16. Melastik ke Bintang
    17. Pawana
    18. Mat Rock
    19. Pasti

    p/s : Din Mayat bagi solo 3 lagu pertama, awan biru Johor Bahru ada lagu Mat Rock (tak sangka).

  4. @fabsunan
    tq for the updates bro

    @Zan
    tepat sekali..
    Aku takkan lupa tarikh ni walaupun aku belum ada pada waktu tu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge