Grief

Gua keluar lepak kat burger semalam.
Sembang pasal lead guitarist kami. Seorang kutu rock dari Lanchang.
Dia tu tua dari kami tahap bapak budak dah.

Halim: Hang tau Mizie dah nak blah dari kilang aku?

Gua: Dia nak pi kilang mana pulak?

Halim: Dia nak balik kampung dia kat Pahang, nak menoreh.

Gua: ……….

facebook comments:

7 thoughts on “Grief

  1. Getah skang dah naik harga balik ke?

    BTW, Gitarist tak susah nak carik. Cuma nak kasi ngam kepala je yang agak struggle sikit.

  2. @sham
    kehilangan yang sukar dicari ganti

    @zan
    pasal ngam tu, aku setuju 200% dengan pendapat hang walupun liverpool kena titik 2-0 baru-baru ni.

    @abang besi
    gambar aku dah upload. Nama aku tanak kasi. Hahhahaahah

  3. kah kah kah!!!tkpe tknk kasik nama…kui8x…nt aku cr…hahahhaa….bkn ssh sgt…hahahaha….muka mcm ajai la…kah kah kah!!!f**k ajai!!!hahahhaa…..tp kawan ko ni ttp best….hehhee…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge