Alasan!

6.30 pagi – hujan






8.30 pagi – hujan






10.30 pagi – hujan lagi






11.30 pagi – hujan lagi lebat.



11.45 pagi.
SMS gua dengan bos.

Gua: Encik, saya urgent leave hari ni. hujan lebat.
Bos balas: OK



Kesimpulan: Mungkin banyak perbezaan pendapat antara gua dengan bos, tapi susah nak dapat bos macam ni.

Anyway, I miss them!!! Some tribute from a Brazilian guitarist who video-replied my Vids on Youtube: Syahdu betul.

Mungkin suara gua sumbang mambang (semestinya) dan sememangnya gua tak dapat pegang chord dengan betul. Tapi itu tak menghalang gua untuk terus mencintai sebuah instrumen yang mempunyai 6 tali dan mengeluarkan bunyi bila dipetik.

facebook comments:

5 thoughts on “Alasan!

  1. Dah layan Brazilian tu ngan ko punya version.

    Brazilian tunmemang bagus. Buat aku bangga siot. Ko punya main pun dah atas par. Tunggu masa je ko datang KL kita pergi jamming..hahaha

    Kerja yang cantik bro..

  2. Pingback: When Tabber Upload His Vid - Speedrider Networks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge