Aktiviti Tetap


Yang ni lah keja tetap kami malam-malam. Lepas Isyak, lepak kat mana-mana kedai, lepas tu mulalah buka topik dari masalah keja sampailah politik semasa. Kedai-kedai yang biasa kami lepak pun dah lali dengan kehadiran kami. Ya lah, pelanggan tetap bergelas-gelas teh o, teh tarik gelas dan air suam!

facebook comments:

2 Replies to “Aktiviti Tetap”

  1. mohd shazwan nabil says: Reply

    ni macam kedai yg aku dok lepak jugak.. hang biaq betoi.

  2. ni kat sungai puyu da… bukan kat kepala batas atau pokok sena.. hehehe

Leave a Reply

CommentLuv badge

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers